Stressen!

Inget mer Siesta! för i år. Såhär i efterhand kan jag väl erkänna att Siesta! inte ligger i topp på favoritfestivalerna… Snarare någonstans sådär absolut sist.
Idag har jag hunnit luncha hemma hos Emma & Filip, hemresa till Göteborg, studentfirande, mors dagfirande, redigeringsarbete och en del annat smått och gott. Måste få färdigt The Horrorsrecensionen och läka såren efter Per’s totaldiss utav Placebo – som går att läsa på aftonbladet.se.
Jag känner mig oerhört långsam men fan vad lite tid jag har idag. Tusen saker som snurrar i mitt huvud.

Kommentera

