Den där festivalen.

Jag är hemma ifrån Värmland igen. Veckan som gått har bjudit på en hel del, både lycka, glädje, sorg, förtvivlan samt total wackiness.
Insåg att jag är en rätt kass festivalbesökare.
Väldigt kass.
Känner mig så oerhört rastlös om jag bara får… titta på saker. Inget uppdrag, inget vettigt att syssla med.
Men jag hittade en lösning. Del ett hette ”fixa artistpass” och del två hette ”sitta som ett plåster i arslet på de som befinner sig i studion”. Båda två funkade finfint och resultatet utav del två går att se här. (Där hittar du även bilder ifrån alla spelningar samt en hel del recensioner)

20090705_232613_262293
Hann även träffa på de här två kottarna, eller tja, de hann med att träffa mig. De jobbade hårt och länge, hela tiden.

(Bästa spelningarna; Röyksopp, Aestethic Perfection, VETO, Welle:Erdball, Kite samt Casiokids.)

Taggad

Kommentera

