Och så ett litet tillägg

Bäst: The Sounds på Ovanbroparkeringen i Borlänge. Fan bästa spelningen jag sett på mycket, mycket länge.

Sämst: Vädret och mitt sinne i Hultsfred.

Största besvikelse: Att Depeche Mode var så avslagna.

Största överraskningen: Cleo & Syster Sol. Jag och hip-hop?! Samt att jag kan spela trummor.

Knasigaste händelsen: White Lies-intervjun var definitivt underlig. Intervjuade en medans de andra två satt och glodde på mig ifrån tältet bredvid, kunde inte snacka engelska för fem öre.

Fullaste människan: The Virgins-sångaren! Min intervju med honom kommer att bli ball…. Eller Magnus på efterfesten i Borlänge. It’s a draw.

Finaste stunden:
När jag tittar ut över Arvikas stora camping klockan 6 på morgonen.

Dummaste idén: Joel Borg på megatältsklättring 5 meter upp i luften.

Och även om Hultsfred var en besvikelse jobbmässigt så var det en fantastisk festival för mig som individ. Fick så mycket beröm och knöt så mycket viktiga band att det nästan blev överdos. Beröm för konstiga saker dessutom. Åh, jag gillar mig själv. Och jag älskar er.

Kommentera

