Jag tycker att ni är dumma människor.

Vad gör man egentligen när ens vänner tjatar på en om att man skall finnas hemma i Göteborg och fullt tillgänglig, vilket jag inte är alltför ofta, och när du väl har lyckats hitta tid till att pallra dig hem så… åker nästintill varenda kotte till Italien, Gotland, Öland och alla andra long lost places?
Just nu funderar jag på vad jag skall göra ikväll, är litet sugen på Pingisklubben men så ensam som jag just nu verkar bli så vet jag inte riktigt. Indiebingo/Det är nu det händer på båten på onsdag iallafall, det skall jag inte missa! Kom och spela bingo med mig!

Taggad , ,

Kommentera

