Gammal favvis

Jag återtog en gammal favorit häromdagen – Betapet.
Förr i tiden var jag och Emma helt besatta utav den internetska varianten utav Alfapet, ja, tillochmed så galna att vi spenderade nyåret mellan 07 och 08 med att spela – Betapet. Vi satt i mjukiskläder och försökte slå diverse stormästare. Lite fuskande eftersom vi aldrig sa att vi var två hjärnor bakom det hela. Vi skulle egentligen ut på klubb men när vi satt där i lägenheten i Malmö så kände vi att ”näe, vi orkar fan inte”. Trevlig hemmakväll med fin mat och spel istället. Synd om Jimmy som åkt ner från Sthlm bara för att hälsa på och så var vi sådana mesproppar.
Mysigt var det iallafall.

Nowadays, har jag insett att jag gått och blivit urusel på spelet.
Kanske tar någon månad innan jag är tillbaka i gamet.
Men då jävla skall jag slå er alla!

Taggad

Kommentera

