Vad man sysslar med när man inte är online

Jag återkom till hemmet för några få timmar sedan.
Ett snitt som är läskigt stort och en slang som sticker rakt ut ur magen.
Fan vad jag känner mig het. På måndag blir jag iallafall av med både slangar och förband, tur det.

Just det. Ni frågar alla så mycket, Ni frågar si och ni frågar så. Jag känner mig som ett otacksamt jävla as som knappt orkar svara. Ni vill ju bara väl. Men jag har så svårt att koncentrera mig. Och att berätta samma story om och om igen är så fruktansvärt jobbigt. Jag hoppas att ni förstår.
Iallafall, jag åkte in till akuten i förra veckan för en extrem smärta i höger sida utav buken och det visade sig vara en rätt så elakartad inflammation som sakta tog över min kropp. 24 timmar efter ankomst till sjukhuset så låg jag på operationsbordet varvid det krånglade till sig med stenar som satt fast i gallgångar och en massa skit. Operationen som genomfördes skulle ta 1-2 timmar men jag låg på bordet i drygt 6 timmar innan jag skickades därifrån med sår och tack vare alla komplikationer som uppstådde så även en jäkla massa slangar som satt fast i diverse kroppsdelar. Återfick fullt medvetande först vid fredag morgon och låg på recovery tills nu. I lördags kunde jag inte ens duscha själv, idag gick jag på långpomenad kring sjukhusområdet.

Imorgon tänkte jag dra på Wow och träffa lite folk. Intelligent så att det skriker om det. Men jag har ju mina piller.
Åh, mina piller.

Kommentera

