Croakkkkk.

Ibland tror jag att jag är omtyckt.
Ibland.
Följande konversation utspelade sig nyss på Facebook;

Sandra Hellstenius – Om Spotify tvingar mig till att lyssna på en minut Takida en enda gång till så tar jag livet utav mig.
Björn B
– Jag ska köpa in en reklamsnutt för Lasse W och be Spotify bara spela den för dig. För att jag gillar dig så Sandra.
Sandra Hellstenius
– Åh, fina Björn. Om du gör det så kan du vänta dig nattligt besök utav det mindre trevliga slaget. Tänk The Grudge och du är i närheten.
Björn B
– Du när du säger det … vad fick du för att vara med i The Grudge?

Kommentera

