This will be the death of me

london_whitechapel_road
Whitechapel Road

Här har man gått och klagat i flera dagar om att man vill resa bortbortbort och då framförallt att man vill resa till huvudstaden i det som kallas mitt hjärta. Det vill säga det brittiska ditot, London.
Så kommer det ett fint litet erbjudande om att hänga med en vän och hennes arbetskamrater när de åker till London Fashion Week om bara någon vecka. Happy, happy, inte sant? Helt perfekt, inte sant?
Nej, inte perfekt alls eftersom den där lilla detaljen som stavas ‘pengar’ inte existerar förrens precis efter att resan är slut.

London och jag får gifta oss en annan gång.
Suck.

—————–

EDIT;
Och så visar det sig att Peter Doherty spelar just den där helgen som jag hade kunnat vara i London om det inte vore för folks inkompetens. Jag avskyr byråkratiska saker som tar längre tid än vad de skall. Nu, nu nästintill hatar jag… jag vet inte vad jag hatar. Jag är bara lite, lite, lite…  upprörd.

Kommentera

