The one and only is B-A-C-K!

Dra mig baklänges och satan i gatan. Sandra Hellstenius återvänder ifrån de döda, om än att jag är kvar här i Örebro. Vilket ju mer eller mindre antyder att jag fortfarande är kvar i de avlidnas land. Skämt åsido, jag har fallit för Örebro och om jag inte tar fel så har Örebro fallit handlöst för mig. Ömsesidig kärlek som är nästintill äcklig då jag känner att jag bedrar både mitt Göteborg och mitt älskade Malmö. Hur kan man bedra dessa fantastiska städer med en liten bonnläpp ifrån Närke? Tja, det fungerar åtminstone.

Kommentera

