I never loved you, get the picture, go to hell

Män, och i synnerhet de män som ännu inte hunnit bli mentalt äldre än 16, är en del utav vårt samhälle som jag aldrig kommer att förstå mig på. Eller snarare, de kommer aldrig förstå sig på mig och jag ger blanka fan i om kommunikationen är död eller levande. Att älska, det är något jag gör oftare än andra. Att bry sig, det är något jag gör till självförintelse.
Så sluta smickra er själva, bara för att jag hävdar att jag älskar er så betyder det kanske inte mer än just de sagda orden.

Varför skriver jag då detta? Jo, för att jag på senare tid stött på så ofantligt många utav det manliga könet som har oerhört svårt att skilja på vad jag menar och inte. Personligen trodde jag att det var kvinnor som antog saker och försökte leta efter meddelanden mellan raderna men jag har fått en rejäl törn på denna fördom. Hej och hå.

Kommentera

