Värme i hjärtat

Denna dag startade med att finna erbjudande om ett nytt frilansjobb liggandes i inkorgen. Ett arbete som innebär att jag får göra det jag är skapt till. För ett tag seden började jag tveka på mig själv. Jag, Sandra Hellstenius, tvekade på min kunskap och värdighet. Jag gav upp hoppet en aning och förlikade mig med misären i att känna sorgen ta över. Att på avstånd, se mig själv försvinna bort ifrån den värld jag vuxit upp i. Det är just därför det känns alldeles underbart att bli påmind om att man inte är bortglömd. Att jag snabbt kan återgå till mina gamla spår genom att enbart doppa tårna i den mediala ankdammens vatten.

Kommentera

