Small holes in my fantasy

Att skriva vemodiga betraktelser om ett kärleksliv i spillror har, och kommer alltid att vara, min främsta gebit. Jag finner det lite lättare, lite finare, lite rakare. Jag antar att jag framstår som väldigt deprimerad och olyckligt kär. Men egentligen är det bara min rena depression som kanaliseras ut genom romantikens titt-hål. De få glädjande ord jag har, de måste jag spara på. De måste finnas kvar till den stund då jag verkligen är i behov utav dem. Och det är inte när jag sitter ensam i mörkret och låter ljuset ifrån min Mac vara det enda som påminner om att det faktiskt finns ett liv i denna lägenhet.

Kommentera

