Tavelramar!

I en artikel på Expressen fann jag mig själv att bli mycket förvirrad. Fråga nummer ett som uppstod är varför i helvete Mats Larsson, tidningens utrikespolitiske kommentator, skriver en artikel om skador i sänghalmen? Jag vet inte om det bara är jag, men det kan väl tyckas att både Greklandskrisen och Storbritanniens premiärministerval borde ta upp denne herres arbetstid för tillfället? Inte en flamsig artikel i delen ”Sex & Kärlek”?

Anyhow. Till frågetecken nummer två. I artikeln rapporteras det om en brittisk undersökning där britterna har fått svara på hur skador går till i hemmet när de har sex.
Jag är inget större fan utav vaniljsex all the time men jag måste ändå fråga – hur kan den femte mest frekventa skadan vara ”Slag mot knä”? Hur skadar man sig på knäet ens? Förklaringar eller teser mottages gärna.

One thought on “Tavelramar!

  1. typlsd-therese skriver:

    det är inte så svårt som man kan tro att slå i knäet… i typ en sänggavel, sängkant eller sådär. jävligt ont gör det också kan jag lova.

Kommentera

