Verkligheten har ingen känsla för humor

Jag torde vara en oerhört jobbig person att ha i sitt klassrum. Ingenting skall lämnas orört, ingenting skall vara oemotsagt. Min utgångspunkt är att allting kan bli bättre om man stöter och blöter det ett par gånger till.

Fick just en uppgift. Jag skall skriva en längre presentation utav mig själv i tredje person. Funderar grovt på om jag inte skall ta och skrämma livet ur läraren, just for the fun of it. En dos psykisk störning, en dos ego och absolut ingen självinsikt över huvud taget. Japp, så gör vi.

Kommentera

