You despicable creature

Flyger. Mina tankar flyger runt, runt. Du är här, i mig, fastän du är mil och åter mil ifrån mitt medvetande. Ingen säger längre vad de vill säga. Du är tyst och jag talar om verkligheter som inte existerar idag. De verkligheter som vi en gång levde i, de verkligheter som det smärtar oss att vi inte tagit tillvara på. Men min blick är svart, min blick ser dig inte längre. Du är ingenting för mig, ingenting alls.

Du gjorde ett val.

Skammen är helt och hållen din egen. Ingen kan ta den ifrån dig, det skall jag se till.

Kommentera

