Rihanna

 

 

 

Jag gillar mina bilder på Rihanna. Jag var en av de få fotografer som fick tillfälle att stå i diket under denna spelning, vilket i sig är väldigt komiskt eftersom jag egentligen inte ens är en fotograf nuförtiden. Det var ett par år sedan jag hanterade kameran på ett perfekt sätt. Den sista tiden har det mest blivit snabba klick med minikameran, samt ett evigt användande av Instagram. Well, it turned out well, didn’t it? Bör nog snarast dra fram mina analoga kameror och fota slut på filmen – insåg just att jag inte har den blekaste aning om vad som gömmer sig på de filmerna…

Taggad ,

Kommentera

